facebook youtube RSS

Ben Efsaneyim 7.2/10

 film izleI Am Legend - Ben Efsaneyim Vk Film izle | Robert Neville başarılı bir bilim adamı olarak ölümcül bir virüsten kurtulma yolu aramaktadır. Araştırmaları devlet tarafından desteklense de virüs kısa sürede birçok insanı mutant yapmış ve New York ve bölgesinde kimseyi bırakmamıştır. Ailesini kaybeden Robert virüssüz kalmayı başarmıştır. Tek başına şehirde gezip her gün yaptığı radio yayınlarıyla insanlara ulaşmaya çalışmaktadır. Robert'ın hatasını kollayan ve güneşe çıkamayan mutantların bir gün onu yakalayabileceğini unutmayın. VkFilmSitesi.Com

IMDB: 7.2/10
Yapım: 2007
Kategori: Dram, Bilim Kurgu, Gerilim
Filmin Oyuncuları: Will Smith, Alice Braga, Charlie Tahan
Filmin Orjinal Adı: I Am Legend
Etiketler: I Am Legend Filmini Hd izle, Ben Efsaneyim Türkçe izle, Ben Efsaneyim Full 720p izle, Ben Efsaneyim Filmi Tek Parça izle

PAYLAŞ :

+ yorum + 1 yorum

Adsız
21 Ocak 2015 12:47

süper bir film izleyin pişman olmasınız

Yorum Gönder

Filmin En Çok Neresini Beğendiniz ?